- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 9 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning TTT › TTT Visueel Buitenzijde › Zij ruiten voor
Als ik mijn auto wast dan komt er water naar binnen nu ook als het echt hard regent en als het op de ramen staat
De ramen gaan een stukje omlaag als het portier open gaat maar nu ook als het aan dicht is
Heb iemand een idee aub
Gr johan
misschien sluiten de deuren niet goed?
zijn de rubbers in goede staat en soepel?
gaan de ramen ECHT helemaal omhoog?
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Raam rubbers ( bovenlangs) loshalen en met speciale kit afkitten ? Misschien is dat de oorzaak?
Of wat badbert zegt idd.
Ps: Die wijsheid heb ik niet van mezelf maar van Max.
Ga kijken bedankt
Ga kijken bedankt
Ja alles is goed deuren en ramen gaan vergenoeg dicht en omhooh
Ja alles is goed deuren en ramen gaan vergenoeg dicht en omhooh
Lekkage Astra TT Piet.
Misschien staat hier nog nuttige info bij.
Ik heb niet door gelezen hoor….
Lekkage Astra TT Piet.
Misschien staat hier nog nuttige info bij.
Ik heb niet door gelezen hoor….
Ga hier even kijken dankje wel diana
Ga hier even kijken dankje wel diana
De ramen gaan een stukje omlaag als het portier open gaat maar nu ook als het aan dicht is
Ik snap het niet…. als de deuren dicht zijn gaan de ramen ook een stukje naar beneden? Nou dan is er wel wat mis denk ik.
Misschien opnieuw kalibreren een optie. Alle ramen stuk voor stuk helemaal open tot de ‘klik’ en weer omhoog tot de ”klik’ .
Wel met gesloten deuren uiteraard.
In het topic van lekkage Astra TT staan veel tips…
Hallo max
Ik bedoel als ik de portieren open doet gaan de ramen een stukje naar beneden dan snap ik als het regent en de deur gaat open dat er wat druppels op de binnen raam komen
Maar druppels komen tussen het tussen stel van het zijraam en het achterraamje dat steltje
Je ziet dat er een beetje ruimte tussen zit ( jij had er een foto van op de site )
Daar komt water nu door
Gr johan
Is heel goed te doen hoor. Kijk even in topic lekkage Astra TT.
Hoi max
Bedankt hiervoor maar die kit moet ik dat gleufje dichtkitten wat open is of alleen achter jerubber
Je weet ik ben heel erg zuinig op mijn twintop