TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Meetings en ritjes › Midden en Noord Nederland › Twintop Herfsttour 2024
Tags: Opel tigra
- Dit onderwerp bevat 49 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 uren, 43 minuten geleden door ro@drunner.
-
AuteurBerichten
-
donderdag 15 augustus 2024 om 21:04 #164150
ZATERDAG 21 september 2024
Eindelijk, het is zover.
De TwinTop najaarstour is klaar!
We gaan weer touren en ouwehoeren! Wat gaat het worden ?
Om te beginnen een andere dag dan normaal, vanwege de locatie is het zaterdag geworden. De Herfsttour is dit jaar in het Noord-Oosten van Nederland, dus de reistijd terug naar huis gaat voor velen nogal lang zijn. Dan is de zondag minder geschikt…
Maar de route is fantastisch! Startend in het Gelderse Velp gaat de route omhoog door de mooie Gelderse Vallei, daarna Deventer, via Twenterand en Twente het mooie Salland in. Om na de eerste etappe te eindigen in het mooie Drentse Zweeloo. Na Deventer gaan we qua landschap vijftig jaar terug in de tijd. En zodra wij Drenthe inrijden zijn alleen de lantaarnpalen, de borden langs de weg en de auto’s moderner dan 100 jaar geleden. Het landschap lijkt stil te hebben gestaan in de tijd…
In Zweelo lunchen wij met zijn allen, om daarna via zes kleinere etappes een tour te maken door de mooiste Drentse landschappen. Drie Nationale parken en binnenweggetjes die adembenemend zijn… Twee stukjes snelweg om landschappen met elkaar te verbinden, maar zelfs die zijn van ongekende schoonheid.
Maar er is nog een unicum!
De route is geheel uitgezet in Google Maps, je hebt de gehele rit navigatie aan boord! Na de inschrijving krijg je een mail met de installatie instructies van Google Maps, met de instellingen die nodig zijn. Vlak voor de rit krijgen de deelnemers via Whatsapp de downloadlink van de route…
De opzet :
- · Verzamelen onder het genot van koffie met appelgebak. Om 09:00 verzamelen, de starttijd is 10:00!
- · De eerste etappe is een mooie, maar wel een pittige.Het is in één keer een rit van 2 ½ uur van de start naar de lunchlocatie.
- · Uitgebreide lunch met voldoende tijd om bij te praten.
- · Na de lunch de tweede (serie) etappes. Door de leegheid van het Drentse landschap zitten daar geen vaste stops in. Maar wel de ruimte in om zelf te kunnen kijken voor een stop.
- · De rit eindigt in Echten, op de grens van Drenthe en Overijssel, daar zit in de navigatie de mogelijkheid om te rijden naar het eindpunt. (De oprit van de A28 terug naar het Wilde Westen), of mee te gaan naar de borrel/dinerlocatie, het beste steakhouse in Noord-Oost Nederland…
Daar kan er geborreld of gedineerd worden. (laat even weten of jullie willen reserveren in het restaurant.)
Kortom, een leuke dagvullende tour met voldoende mogelijkheid om samen te zijn.De restrictie is dat er MAXIMAAL dertig personen mee mogen.
Aanmelden in het topic op het forum…
Vermeld in jouw aanmelding:
- Jouw topic naam.
- Auto.
- Rijder.
- Bijrijder.
- Wel / geen diner (Voor de reservering
Stuur na de aanmelding even een PB met het Emailadres (voor de installatieinstructie van Google maps.)
Het 06- nummer waarop de navigatie geïnstalleerd staat.Deze zijn belangrijk! Als Google Maps niet goed geïstalleerd staat krijg je een route via snelwegen. Wel lekker snel, maar dan sta je op het eindpunt tijdens de lunch… Als het telefoonnummer niet klopt heb je geen route…
Teigetje…
- Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand geleden door Teigetje.
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
donderdag 15 augustus 2024 om 21:33 #164158ik wil ook mee rijden
weet nog niet of er een bijrijder is ik hoop van wel maar dat laat ik je nog weten
donderdag 15 augustus 2024 om 22:02 #164159Twee unica…
Ook de motor wordt dit jaar ingeruild, toch?
Dus de Beumhaas in de ATT met bijrijder!
Met uiteraard diner
donderdag 15 augustus 2024 om 22:41 #164161Rob van den berg
Rob en Petra
Ttt
Geen diner
Rob van den Berg
TTT 1.8vrijdag 16 augustus 2024 om 01:02 #164162Aanwezig
ATTColinda en Niels
Wij eten niet mee deze keer.
- Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door BadBert.
vrijdag 16 augustus 2024 om 07:13 #164164Wij zijn er bij.
BadBert
Opel Cascada
Pieter, Dionne en misschien Mika (dat is nog niet duidelijk)
Of we mee dineren weet ik dit weekend, dus dan geef ik dat door!Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")woensdag 21 augustus 2024 om 08:24 #164180Ja leuk man! Ik zat er al met smart op te wachten! 😎
Joey Slot
Tigra TT
Bijrijder nog niet bekend
Ik dineer wel thuis 😁
woensdag 21 augustus 2024 om 09:27 #164182Jammer.. we hadden op de zondag gerekend Het is niet anders.
Heel veel plezier!!
woensdag 21 augustus 2024 om 09:55 #164183Jammer.. we hadden op de zondag gerekend Het is niet anders. Heel veel plezier!!
wij zijn blij dat het op zaterdag is…. maandag werken, kind naar school, dan kunnen we niet te laat thuis zijn is voor ons best een eindje naar huis (bijna zeeland/belgie)
Topless,... that's how we role!
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")woensdag 21 augustus 2024 om 09:56 #164184Ik snap het ook hoor! Helemaal terecht.
woensdag 21 augustus 2024 om 18:16 #164186Aanwezig
Frans en claudia
TTT
donderdag 22 augustus 2024 om 07:19 #164188Mika gaat er bij ons niet bij zijn dit keer.
@Teigetje is er een max aantal deelnemers?
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")donderdag 22 augustus 2024 om 07:29 #16419130 eters. Dacht ik
donderdag 22 augustus 2024 om 08:39 #16419230 eters. Dacht ik
ja eters, maar deelnemers aan de rit bedoel ik
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")woensdag 28 augustus 2024 om 09:16 #164210Hoi,
Wij zijn ook graag van de partij. Ro@drunner zegt miep miep!
Driver Pieter
Navigator Google maps
Bijrijder Gea
Auto TTT
savonds eten ook leuk, we zijn dan toch al redelijk dicht bij huis
- Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 1 dag geleden door ro@drunner.
Met vriendelijke groet,
Pieter Veldman
Twentse leu bint leukeleu -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.