Ik heb de TTT 1.8 nu zo’n 3 jaar probleemloos gereden maar afgelopen winter begon het dak aan de bestuurderszijde te lekken waardoor er ook water in het bedieningspaneel aan die kant is gekomen en het dak en kofferdeksel niet meer werkten.
De deurrubbers en het bedieningspaneel zijn vervangen en vervolgens deed alles het weer totdat ik een aantal dagen geleden het dak opende, hij ging in eerste instantie gewoon open maar de cyclus werd onderbroken op het laatste stukje bleef de kofferbak een heel klein beetje open staan en toen ik nog een keer het knopje van het dak omhoog trok ging hij dicht en gingen de gebruikelijke piepjes af.
Bij het dichtdoen van het dak ging in eerste instantie de kofferbak heel langzaam open en toen het dak omhoog kwam zakte die halverwege weer terug in de kofferbak doordat de pomp stopte met draaien. Nadat ik iedere keer opnieuw de knop indrukte als de pomp er mee stopte kreeg ik het dak wel dicht maar dit hoort natuurlijk niet zo te gaan.
Nu gaat de kofferbak ook niet eens voor de helft open en dit doet hij zeer traag.
Is mijn pomp nu aan revisie toe?
Groet,
Lars