- Dit onderwerp bevat 1,982 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 week, 2 dagen geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Wat kwam jij vandaag tegen onderweg?
Beste collegae TwinToppers,
Soms kom je iets bijzonders tegen tijdens je rit wat de moeite waard is om er een foto van te maken.
Op dit forum kun je de gemaakte foto delen met je collegae dakloze Opel rijders.
:a141: :a141:
Vandaag had ik z’n moment.:woohoo:
Moest even aan de kant op de Veluwe voor wel meer dan 1000 Harley Davidson motoren. Deze waren onderweeg van Leersum naar Amersfoort
(moet toch wel toegeven dat het een zeer mooi gezicht was zoveel HD achter elkaar:ayes: )
Stel het je eens voor met 1000 TwinTops:alol:
Deze horen als bijlage bij vorig bericht
Ik heb de foto’s even zichtbaar gemaakt.
Dat is ook echt fantastisch als je 1000 van die Harleys voorbij ziet komen.
Zal ook wel lekker geluidje hebben gegeven al die verschillende Harleys.
Dank,
Kun je mij aangeven wat ik niet goed heb gedaan met foto’s, leermoment voor de volgende keer.
Ps was inderdaad een mooi geluid, en dank voor het zichtbaar maken
Als je foto’s plaatst vanuit een origineel, dan kan het zijn dat het formaat te groot is en dat wordt dan niet goed weer gegeven.
Bij jou foto’s stond bv en dan gaat het over die 1048, als je die kleiner maakt dan 600 dan wordt de foto keurig netjes weer gegeven
Hier op de Veluwe hebben we dagelijks de mogelijkheid om luchtballonnen te zien overkomen.
afgelopen week stonden we even raar te kijken, leek net of de ballonvaarder zijn mandje was verloren.:averbaasd:
Bleek loos alarm, hij zat in een stoeltje met een gasfles op zijn rug:lol:
Ziet er idd wel hulpbehoevend uit
maar al bij al zit ie wel in een ‘decapotable’ :-):evil:
Gisteren in de omgeving van Maastricht, enkele TwinToppers op zoek naar pijltjes en bolletjes of was het nu bolletjes en pijltjes???? :alol: :alol: :alol:
uiteindelijk hebben ze alle pijltjes en bolletjes gevonden en zijn ze veilig aangekomenop het eindpunt:adans: :adans:
Oeps, gaat iets niet goed met foto plaatsen.
Wordt z.s.m. aangepast
Foto is zichtbaar gemaakt :alol: :alol:
Bolletjes en pijltjes, wat steken jullie toch allemaal uit daar in Maastricht … :alol:
Koen
Hehe, leuke foto :-)
Een typisch gevalletje "WANNABE ATT-Twintopper" :laugh:
Alleen hier je kom je echt niet mee door onze arbitragecommissie…:a105: :a105:
:alol: :alol:
Beste Opel collegae,
Afgelopen weekend kreeg ik in BelgiÎ op een terras mijn cola op onderstaand viltje geserveerd.
Wil collegae Opel rijders hierop attenderen, je kunt namelijk een OPEL GT winnen, en dat is geen ……….. :adans: :adans:
Heb tevens de link toegevoegd, moet wel bekennen dat het jammer genoeg om de achterste GT gaat:alol: :alol:
Mocht iemand de gelukkige winnaar worden dan wil ik hem wel een weekendje lenen.
http://cokezero.coca-cola.be/threeway.php#/cokezero/