Ik heb 2 jaar de BMW R1200RS gehad (zie DIT TOPIC)
Mijn vrouw heeft een triumph street triple DIT TOPIC ) waar ik ook een aantal keren op gereden heb
Ik begon te denken of een lichtere speelsere motor niet wat meer voor mij is…. dus ik heb toen maar het besluit genomen de BMW in te ruilen en een andere motor te kopen
Omdat ik het laagtoerige van een 2 cilinder en het hoge koppel erg fijn vind, maar je dit ook bij een 3 cilinder hebt (en je kunt ook hoogtoerig rijden als je wil) gegaan voor een, jawel, triumph street triple R!
hij is van 2021, gekocht met 9700km op de teller.
Is voorzien van:
- Quickshifter (origineel, dus opschakelen zonder koppeling)
- Blipper (origineel, dus terugschakelen zonder koppeling)
- Bellypan (origineel)
- handvatverwarming
- Seat cover van een RS
- Zadel van een RS
- Bar end spiegels
- full led (koplampen, achterlicht, knipperlichten, kentekenplaatverlichting)
- korte kentekenplaathouder
- SC project uitlaat met E-keur en db-killer
- Puig extra ruitje
uiteraard moest bij thuiskomst onze muppet ook even proefzitten:
En hier staat hij dan naast zijn zusje:
Dag 2 dagen nadat ik hem opgehaald klein mijlpaaltje whahaha
geniet 100% van deze motor. Dit is echt fun.
En het mooie is…. ik stap frisser van deze motor af na uren rijden, dan dat ik van die BMW af stapte! Dat verbaast mij eigenlijk wel… maar goed, nog geen spijt gehad dus!
-
Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 4 dagen geleden door BadBert.
-
Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 4 dagen geleden door BadBert.
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")