- Dit onderwerp bevat 80 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning TTT › TTT Visueel Buitenzijde › Xeon verlichting ATT en Tigra
Ha, ha, ha die Max, lekker uitgeraasd,heerlijk hé, maar dat wat Michel voorsteld” een volkswagen catalogus kapot scheuren” daar moest ik wel om lachen maar is bij nader inzien niet zo’n goed idee want tegenwoordig heeft “Kees” een VW cabrio dus doe maar een catalogus van pak um beet, Ford, dat is pas een pokke auto
FORD: Fabrikage Ondeugelijk Reparaties Dagelijks. :blink:
En wanneer de lampjes niet meer mogen worden gemaakt dan heb ik daar ook geen problemen mee hoor,ik heb zoveel van dat spul,ik hoef de eerste honderd jaar niet naar een automaterialen zaak toe voor een lampje,ze komen dan naar mij voor hun lampen :woohoo:
Of pak de Opel onderdelen prijslijst van de Opel dealer.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Dat is nog beter Michel, want bij nader inzien is Ford weer een teer onderwerp bij Max :blink: dacht ik.
Waarom nu op eens weer Ford ?
Toevallig rijden wij daarin al jaren zonder noemenswaardige problemen……
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Sorry hoor Ernst, komt waarschijnlijk dat ik in het verleden met een ford enorm veel problemen heb gehad en in diezelfde periode hadden twee van mijn vrienden ook voor ford gekozen,alle drie nieuw gekocht,de één was hem na een jaar zat ik na tweeëneenhalf jaar en de derde na drie jaar,toen kocht een collega die ik had gewaarschuwd er ook een ook nieuw en die werd gillend :woohoo: gek van ellende dus mijn ervaring is erg slecht.
En als je benieuwd ben naar welke problemen dan doen we dat eens bij een bakkie troost,oké.
Ik houd alleen van de A of T ford.
Ben je nou niet boos :silly:
Nee joh natuurlijk ben ik niet boos. Kan ik mooi bij dat bakkie troost eens een van die gebakkies proberen die jij met Jan steeds nuttigt.
Maar zonder gekheid de Ford Fieste met semi automaat van mijn vrouw bevalt echt top.
Tot gauw bij de slagroom
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro