- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 4 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
Ik hoop wel dat je ze hebt afgesteld? En niet zijn tegenligger verblind. Helaas zie ik dat best wel vaak bij mensen die xenon hebben ingebouwd waarbij de tegenligger volledig verblind wordt (grootlicht effect)
Verder weerstaat hem niet zit er netjes uit :)!
Ik hoop wel dat je ze hebt afgesteld? En niet zijn tegenligger verblind. Helaas zie ik dat best wel vaak bij mensen die xenon hebben ingebouwd waarbij de tegenligger volledig verblind wordt (grootlicht effect)
Verder weerstaat hem niet zit er netjes uit :)!
Afstellen was niet nodig.
De koplampen vind ik bij de Tigra al vrij dicht voor de auto schijnen en verblinding ontstaat vaak doordat mensen xenon inbouwen in armaturen die niet geschikt zijn daarvoor.
Dus zonder lens, die er bij ons wel in zit
Opel Tigra Twintop 1.4 Sport 2007
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna+ 2020
Lekker bezig! Zo wil ik het horen
Ook zonder lens is xenon prima te gebruiken, als je maar het juiste type lamp kiest.
En het probleem van verblinden ontstaat door 2 dingen:
1) Ze kiezen niet de juiste xenon lamp (R versie voor reflector zonder blindkapje, maar dan pakken ze de gewone versie)
2) ze demonteren de lampen om xenon te monteren, na terug monteren is afstellen altijd nodig omdat de lamp nooit 100% op dezelfde plek zit, en dat doen ze dan niet.
elke auto is met xenon uit te rusten, als je maar de juiste lampen kiest.
Enige wat je nog zou KUNNEN hebben is dat bij een technische keuring van de politie je een opmerking krijgt, echter krijg je deze vaak alleen als je lichtbeeld niet klopt (te hoog, of te veel strooilicht).
Ik heb er al veel ervaring mee, in veel verschillende autos
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Nou idd zal je wagen ook goed staan die Xeon verlichting, is een goede upgrade.
als je eenmaal xenon verlichting hebt gehad, wil je nooit meer zonder (of je moet full LED kunnen gebruiken, dat is nog fijner)
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")