Hallo mede-twintoppers,
Ik wil graag mijn TTT te koop aanbieden. Het gaat om een mooi zilveren 1.8 Linea Rosso uitvoering waar ik met heel veel plezier in gereden heb de afgelopen 3 jaar. Ik doe hem ook niet weg omdat ik het zat ben het dakje open te maken, integendeel. We hebben recent een kleine gekregen en nu mis ik een stoel, zodat ik over een tijdje met vrouw en kind kan genieten van het open rijden. Alleen is toch niet hetzelfde.
De Linea Rosso werd geleverd met rood leer, stoelverwarming, airco en lederen stuurwiel. Ook heb ik gezorgd dat de auto zomer- en winterbanden heeft die allebei nog makkelijk een seizoen meekunnen. Zomerbanden zitten op 17 inch lichtmetaal, winterbanden op stalen velgen. Verder heb ik het koffer voor in de kattenbak erbij en zit er een volledig reservewiel in de achterbak (dus niet van die foamkitjes met lcuhtpompje).
De auto heeft 216xxx km gelopen en heeft recent nog onderhoud en apk gehad. In 2023 is zijn remschijven en remblokken voor alle 4 de wielen vervangen, de airco is 2 seizoenen geleden volledig nagekeken voordat we op vakantie gingen. Alle rekeningen van het onderhoud de afgelopen twee jaar krijg je erbij, net als de APK rapporten.
Kortom, een goed onderhouden en geliefde TTT zoekt een nieuwe eigenaar die net zoveel plezier kan hebben van het open rijden als ik. Gezien al het onderhoud en accessoires bij deze auto, vraag ik er €3250 voor.
Ik ga ondertussen kijken naar een vervanger met 4 stoelen
Foto’s
-
Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 4 weken geleden door bjmschulpen.
-
Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 4 weken geleden door bjmschulpen.
-
Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 4 weken geleden door bjmschulpen. Reden: Prijs bijgevoegd