- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Nieuws over jouw ATT › Op-com gekocht.
Opgelost door de drivers op te “sporen” voor Robert met unknown devices. zie linkje heronder.
Download Unknown Devices – MajorGeeks
De vendor id van het onbekende apparaat na het runnen van unknown devices ff in google zetten en vaak binnen 5 minuten zoeken vind je deze.
Ik weet uit ervaring dat vooral usb naar serieel ooit moeilijk kan doen. ook op 32/64 bit letten.
Ook een algemene tip als men onder Windows10 wat oudere software wil runnen is .dot net framework 3.5 (inc.2.0 en 3) installeren onder windows onderdelen in en uit schakelen. Niet elke programma geeft netjes aan dat dit gedaan moet worden.
Hallo allemaal,
Ik ga dit topic even naar boven halen.
Graag had ik zelf ook nog een Op-com gekocht om aan de slag te gaan met de TT en zelf wat te zoeken en te sleutelen.
Waar kan ik nu het beste de Op-com kopen en eventueel welke versie voor mijn 2007 TT.
Bedankt,
Geert
Niet meer actief op het Forum.
gewoon op alie de goedkoopste nieuwste versie kopen
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Ok done, dank BadBert :-)
OP-com is binnen gekomen, natuurlijk cd gebartsen, weet ieman hier of ik de software kan downloaden?
vaak heeft de verkoper ook wel een download link. Even een berichtje sturen
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")