- Dit onderwerp bevat 82 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 maanden, 2 weken geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning TTT › TTT Visueel Interieur › Interieur
Goed bezig!
En dat colablikje…. Geniaal!
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
echt goed bezig!!
Dat blikje is inderdaad wel erg leuk
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Achterkant nu ook alles black
Nice!
Zou jij zin hebben om een How-To te maken voor dit soort spuitwerk?
Ik denk dat veel weifelende forumleden hier veel aan zouden kunnen hebben.
Spuitwerk is toch voor velen een drempel..
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Niet lullig bedoelt, maar ik denk dat mijn how to niet beter zal zijn dan de vele duizenden die te vinden zijn op Google.
Tip die ik wel kan geven is als je iets aan je auto wil spuiten… Bestel de juiste kleur adhv je eigen kleurcode van je auto. Houdt wel rekening met het lichte kleurverschil aangezien je autolak al jaren oud is en alle weersinvloeden al heeft meegemaakt.
Ik heb voor mijn tigra gewoon zelf gemengd dmv eerst hoogglans zwart en daar vlak achteraan nevelen met metallic zwart hoogglans… Föhn erop en blanke lak. Let wel, dit doe ik gewoon met action spuitbussen die ik eigenlijk al jaren gebruik, zo ook bij mijn vorige projectje..
Even een reactie op een wat ouder topic.
In de eerste plaats mijn complimenten hoe mooi je de Tigra hebt gemaakt, echt top!
Ik kwam op dit topic uit omdat ik aan het zoeken was naar een bericht over roest bij de vulopening van de tank.
Ik ontdekte bij onze Tigra deze week ook behoorlijk wat roest onder het rubber wat om de vulpijp zit.
Nu durfde ik het niet aan om het rubber op dat moment (omdat het al begon te schemeren) volledig te verwijderen.
Maar toen ik het een stukje optilde met een schroevendraaier leek het erop of de boel eronder volledig was weggerot.
Nu zie ik op de foto’s van jou dat er rond de vulmond ook geen metalen plaat zit, is dit een normale situatie of heb je daar iets meegedaan?
Opel Tigra Twintop 1.4 Sport 2007
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna+ 2020
Nee dat is gewoon open. Als je het rubber weghaalt en je achterwiel demonteerd kijk je gewoon naar de grond langs je vulopening.
Bedankt voor je reactie en daar ben ik heel blij mee.
Weet nu in ieder geval dat er niets is doorgeroest en het enkel een kwestie is van de boel schoonmaken, ontroesten en behandelen
Opel Tigra Twintop 1.4 Sport 2007
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna+ 2020