- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 maanden, 4 weken geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Ecc inbouwen in mijn tigra twintop
Hallo mijn naam is Toon en ik zou graag een climatecontrol in mijn tigra twintop . Ik heb de complete warmtebron en display inclusief kabels uit een corsa c gehaald ik loop vast of dat electrisch mogelijk is. Is er iemand die mij daarmee kan vooruit helpen? Alvast bedankt.
@liviu2004 kan je daar ALLES over vertellen
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Kan wel. Helaas mijn vader is giesterenavond overleden. Ik ga een betje af van de forums.
Liviu2004 Gecondoleerd en veel sterkte met dit verlies
<p style=”–wp-dark-mode-large-font-size: 14.399999999999999px;”>Kan wel. Helaas mijn vader is giesterenavond overleden. Ik ga een betje af van de forums.
</p>
Gecondoleerd en sterkte
gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd. Liviu
<p style=”–wp-dark-mode-large-font-size: 18.72.px;”>Kan wel. Helaas mijn vader is giesterenavond overleden. Ik ga een betje af van de forums.
</p>
Innige deelneming. Veel sterkte.
dank u wel mensen. Tony, heb jij de kachel ventilator + regelaar ook?
Hallo ja ik heb denk ik alles heb het complete kachelhuis inclusief bedieningspaneel en heb de kabels tot aan de computer losgehaald en gefotografeerd op welke pinnetjes deze zaten.
Ok, ik ga morgenavond in de schema kijken.
LE: vergeten, corsa c hele dashboard nodig, bovenop zit een zon sensor.
Heb ik er ook bij moet alleen in mijn eigen dashbord gaatje maken zitten 2 dichte sleufjes op plek waar zonnecensor zit
Dus, net in de schemas gekijken, zijn veel verschil tussen. Kan je schemas lezen?
Canbus draadjes nodig tussen BCM – ECC en teller.
Hoofdzekering van achter de contactslot relais naar +30 klem. Buiten temperatuur sensor signaal draad nodig tot de ECC, etc.
https://filetransfer.io/data-package/1u6Xbckz#link
Daar ga ik even induiken is dit het schema van corsa c? He je ook het schema van tigra twintop met airco. Zou graag raakpunten zoeken. Bij twintop doet hij meer automatisch als ik dacht.
Corsa c tigra b is zelfde airco.