
De inschrijvingen voor de grootste Opel cabrio tour van Nederland zijn alweer GESLOTEN!
We hebben weer meer aanmeldingen dan vorig jaar, en daar zijn we ERG blij mee!
Volg alle info via DIT TOPIC .
Soms komen er nog reserve plekken vrij, dus mocht je daar interesse in hebben kun je dat melden in het topic, vraag eventueel ook gewoon OF er nog plek is.
Meer info krijg je deels via dat topic, maar de start locatie zal gedeeld worden via email of privé bericht.
Mocht er nog info van je nodig zijn (zoals email adres o.i.d) zal CascadaTopper daar via dat topic om vragen
We hopen op mooi weer, en een mooie opkomst!
TOT DAN!