TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Alles over de Astra TwinTop › water in de att
- Dit onderwerp bevat 40 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 weken, 4 dagen geleden door BadBert.
-
AuteurBerichten
-
donderdag 4 februari 2021 om 19:49 #135961
ook ik ontkom er niet aan blijkbaar haha
na flinke regen al hele week pakten ik gister de astra op mijn werk ik maak een bocht en zie zo 4 dikke druppels na beneden vallen aan de bijrijders kant .ik meteen kijken stoel aan de zijkant druppels en achter de stoel matje nat en vloer ook .geen plasje op zo maar wel nat vochtig zo.vondt de laatste tijd ook veel condens in auto dit is nu verklaard dacht eerst dat het door de natte kleren in de auto was .heb maar even op de how to gekeken en een bus m3 carroseriekit besteld en hopen op droog weer dit weekend haha zal wel niet.ga dit weekend even met de fohn van de vrouw in de weer en matje laten drogen.zolang het niet droog is leg ik wel een handoek op de mat .even kijken of ik dit weekend al wat dit vaseline er tussen kan smeren om meeste water tegen te houden.het is niet veel lekkage maar toch .het is pas want had er eerst geen last van maar het regent de laatste tijd enorm veelVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
donderdag 4 februari 2021 om 21:14 #136014Het regent de laatste tijd enorm veel,nou dat valt toch wel mee,hooguit smorgens een buitje wat in de avond wordt afgewisseld door regen.
Maar het weekend hoeven jullie niet bang te wezen dat het gaat regenen,ze voorspellen 25 tot 30 cm sneeuw met storm en gure kou,dus ik kom niet uit mijn pantoffels denk ik.
Vandaag weer lekker geklooit in mijn garage,kacheltjes aan,muziekje erbij,bakkie thee gezet,ja soms valt het niet mee hoor.donderdag 4 februari 2021 om 21:17 #136016haha wij hebben pech in het zuiden wij krijgen voor de afwisseling weer wat regen leen dit weekend haha als ik dit jaar nog iemand hoor over droogte pffff wat een water gezien de hele week al
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
vrijdag 5 februari 2021 om 00:28 #136023Wat is het Zuiden voor jou Sjengster?
Ik hoop dat ik er geen last van ga krijgen als ik het zo hoor. Heb wel dat de ramen van binnen beslagen zijn soms. Ik vergeet wel eens de vochtige zeem of handdoek uit de auto te halen. Altijd bij me, we roken in de auto en zetten dan een raam lichtjes open voor de rook. In het begin vergaten we nogal vaak dat het dan wat makkelijker druppels naar binnenkomen als het regent of heeft geregend..
vrijdag 5 februari 2021 om 07:11 #136352ik woon in maastricht niels .ik heb tot nu toe bijna alle problemen wat je kunt hebben met de astra al gehad helaas haha .dak storing,cim storing.water in kofferbak.water in auto.water in kokerbalk,bonkende vering.afrollend geluid banden(cuppende banden)gelukkig allemaal zelf te repareren of door maxx natuurlijk
vrijdag 5 februari 2021 om 11:16 #136356Veel zuidelijker kan niet dan Maastricht …
Heb familie daar wonen en zelf opgegroeid in Roermond.. daarom was ik ff nieuwsgierig.Ik verwacht wel dat ik ook nog wel eens wat zal krijgen, dat heb je nu eenmaal met wat oudere auto’s…
vrijdag 5 februari 2021 om 12:15 #136372zeker eijsden is nog zuidelijker haha
oh dat houd het leuk het knutselen aan de astra dat weet je als je zo een auto koopt ,binnenkort schijnt de zon weer is de vocht in auto ook weer weg als het dakje weer open kanVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
vrijdag 5 februari 2021 om 12:41 #136410Precies…
Eijsden heb ik nog goede ervaringen mee.. getankt langs de autoweg daar toen ik terugkwam van Frankrijk. Had ik daar niet getankt, was ik op de laatste druppel bij mijn ouders op de oprit gekomen.
Reservelampje ging branden zodra ik Luxemburg toen uit was
Vocht zal idd minder zijn. Airco en Climat control zorgen ook voor wat vocht in de auto als je de auto uitgaat.. Je kan die beter uitzetten een minuutje of 10 voordat je er bent. Scheelt wel wat.
vrijdag 5 februari 2021 om 14:10 #136436was ik toch lekker goedkoop in luxemburg gaan tanken.dit weekend even kijken wat aan de hand is met rubber komt goed was niet zo heel erg
vrijdag 5 februari 2021 om 20:51 #136465Anoniem- Topics: 2550
Je weet waar je even een dikke klodder van Valma stick moet smeren, tussen de eerste en tweede dakdelen.
Daar glijden ze door gebruik dak langs elkaar, die rubbers oppervlakten zijn dan helemaal glad. Beetje op schuren met schuursponsje en Valma stick gebruiken. dan is die dicht, tenminste bij mij werkt dat wel.Die twee delen moeten zoals op foto sluiten en daar tussen de valma Stick klodder.
Attachments:vrijdag 5 februari 2021 om 21:03 #136470thanks max heeft nog wat geregend de afgelopen dag maar was niet natter geworden dus ik ga morgen als het droog is weer alles netjes maken zoals beschreven door je even schoonmaken en dan weer lekker dik in de valma rubbercare dan zal het wel goed komen hou ik het verder in de gaten ,kitten kan altijd nog
vrijdag 5 februari 2021 om 21:51 #136476Of een rustig muziekje op de achtergrond. En dan goed in masseren. Maar ik hoorde van Charles dat je ook kan kijken of je je deur ff af moet stellen
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
vrijdag 5 februari 2021 om 22:25 #136478die michel haha rustig muziekje die is goed ,luister altijd thunderdome !!!zal hem wat stilletjes zetten dan.nee deur is het niet druppels zag ik uit dakdelen komen toen ik in de auto zat is gewoon rubber van dakdeel zeker weten
zaterdag 6 februari 2021 om 12:51 #136482Ik heb het probleem bij m’n deur het water komt via dat bekende naadje van m’n raam binnen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
zaterdag 6 februari 2021 om 12:51 #136483Volgens mij hebben ze destijds de ATT waterbestendig gemaakt , of heb ik dat verkeerd begrepen?
zo ja, kunnen we het dan nog verhalen op basis van misleidende reclame? -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.