- Dit onderwerp bevat 47 reacties, 27 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Waar woont jouw dakloze?
Mijn dakloze woonde in Numansdorp
Woonde?
Verleden tijd?
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Sorry,is nog steeds Numansdorp,dat auto invullen gaat wel eens sneller als mijn bril
In Culemborg staat mijn Tigra,
Hier op de foto even tijdelijk bij m’n locatie waar ook m’n andere hobby Opel staat. Even alles laten drogen en uitwaaien. Als het goed is zou hij nu weer waterdicht moeten zijn.
Mijn dakloze woont ver uit de buurt aan de kust.
bij mijn voordeur..
in Sluis, Zeeland.
❤️ Siënna_inlovingmemory
❤️ Diva_inlovingmemory
Mijn gele zonnetje Tygo de Tigra TT woont sinds 6 april 2021 in Hilversum (Noord).
Ik word nog dagelijks blij als ik hem zie!
Sinds vorige maand is deze te vinden in Apeldoorn.
naast een TTT heb ik nog 3 oude dakloze opels.. namelijk de D Kadett bieber .. op dit moment helaas wel allemaal projecten maar hopelijk dat we deze zomer mijn nieuwe garage gaan bouwen in de achtertuin zodat we deze winter kunnen beginnen aan het eerste project
Die gaan toch wel meedoen aan de Opel Twin Top Tour?
Werd door wat mailtjes weer geattendeerd op dit forum (blijkbaar heb ik nog ergens een: mail me als er iemand reageert open staan).
Daar dit een gezellig forum is en ik met veel plezier terugdenk aan mn Tigra (waar de huidige bestuurder met veel plezier in rijd), dacht ik even hier terug te komen.
Wel heb ik weer een nieuwe cabrio.
Wonend in zuid limburg
Oeh…
Dat is ook wel heel gaaf!
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
wow….. gaaf ding zeg!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Echt een gave bak
Dank jullie wel!
Is toch wel heel anders genieten. Met de Tigra was het idere dag dakloss feesten.
Met deze heb ik meer plezier, maar wel minder vaak. Ik ben wat secuurder in de tripjes (ik parkeer m niet zomaar overal).
Deze cascada in Schoonhoven.
En deze TTT ook in Schoonhoven.