TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Tigra TwinTop (TTT) › Tips & Trics › Opnieuw aanmelden raam-module.
- Dit onderwerp bevat 48 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 2 maanden geleden door Anoniem.
-
AuteurBerichten
-
vrijdag 3 juli 2020 om 18:55 #119725
Nu heb ik spijt dat ik de rechter-set ook niet gelijk gekocht heb. Nu vragen ze tot €250,- tot €400,- voor een set!
vrijdag 3 juli 2020 om 18:55 #119729Nu heb ik spijt dat ik de rechter-set ook niet gelijk gekocht heb. Nu vragen ze tot €250,- tot €400,- voor een set!
vrijdag 3 juli 2020 om 18:55 #119793Nu heb ik spijt dat ik de rechter-set ook niet gelijk gekocht heb. Nu vragen ze tot €250,- tot €400,- voor een set!
zaterdag 4 juli 2020 om 01:32 #119696Anoniem- Topics: 2550
Nou de rechter wil niet zo goed handmatig aangemeld worden zoals beschreven.
Die moet vaak met mijn Op-com aangemeld worden. Op de print gaat verder niets kapot.
Is alleen dat relais met twee relais in één behuizing.Ik heb wel gehad dat bij uitsolderen een ander component geraakt had en die defect is geraakt.
Dan is het klaar……zaterdag 4 juli 2020 om 01:32 #119734Anoniem- Topics: 2550
Die moet vaak met mijn Op-com aangemeld worden. Op de print gaat verder niets kapot.
Is alleen dat relais met twee relais in één behuizing.Ik heb wel gehad dat bij uitsolderen een ander component geraakt had en die defect is geraakt.
Dan is het klaar……zaterdag 4 juli 2020 om 01:32 #119738Anoniem- Topics: 2550
Dan is het klaar……zaterdag 4 juli 2020 om 01:32 #119807Anoniem- Topics: 2550
Dan is het klaar……zaterdag 4 juli 2020 om 12:11 #119861Nu heb ik zelf geen Op-com.
Kan ik eens langs komen dat je probeert om de module aan te melden?zaterdag 4 juli 2020 om 12:11 #119746Nu heb ik zelf geen Op-com.
Kan ik eens langs komen dat je probeert om de module aan te melden?zaterdag 4 juli 2020 om 12:11 #119757Nu heb ik zelf geen Op-com.
Kan ik eens langs komen dat je probeert om de module aan te melden?zaterdag 4 juli 2020 om 12:11 #119763Nu heb ik zelf geen Op-com.
Kan ik eens langs komen dat je probeert om de module aan te melden?donderdag 9 juli 2020 om 22:03 #120586Vandaag bij Max langs geweest, dankzij zijn Op-com en onuitputtelijke kennis de rechter raam-module meteen weer aan de praat!
Gelukkig was het soldeerwerk goed gelukt.
Had ik bijna dag gezegd toen bleek dat de linker raammodule ineens niet meer lekker was, zelfs met de raam-procedure niet te herstellen. Max maar weer de Op-com ingestoken en ook weer snel gefixed. Schijnbaar ontregeld tijdens het inregelen van de rechter.
Alles bij elkaar binnen een half-uurtje weer op de weg.
Prima werk, Max!donderdag 9 juli 2020 om 22:03 #120614Vandaag bij Max langs geweest, dankzij zijn Op-com en onuitputtelijke kennis de rechter raam-module meteen weer aan de praat!
Had ik bijna dag gezegd toen bleek dat de linker raammodule ineens niet meer lekker was, zelfs met de raam-procedure niet te herstellen. Max maar weer de Op-com ingestoken en ook weer snel gefixed. Schijnbaar ontregeld tijdens het inregelen van de rechter.
Prima werk, Max!donderdag 9 juli 2020 om 22:03 #120654Vandaag bij Max langs geweest, dankzij zijn Op-com en onuitputtelijke kennis de rechter raam-module meteen weer aan de praat!
Prima werk, Max!donderdag 9 juli 2020 om 22:03 #120563Vandaag bij Max langs geweest, dankzij zijn Op-com en onuitputtelijke kennis de rechter raam-module meteen weer aan de praat!
Prima werk, Max! -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.