TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Nieuweling stelt zich voor
- Dit onderwerp bevat 43 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 1 maand geleden door BadBert.
-
AuteurBerichten
-
maandag 22 februari 2021 om 11:14 #139172
Welkom bij de club
Prachtige wagen heerlijke rijstijl heb er zelf twee jaar mee gereden top wagen ben nu overgestapt naar Cascade bevalt ook erg goed anyway veel veilige kilometers gewenst.maandag 22 februari 2021 om 11:14 #139183Welkom bij de club
Prachtige wagen heerlijke rijstijl heb er zelf twee jaar mee gereden top wagen ben nu overgestapt naar Cascade bevalt ook erg goed anyway veel veilige kilometers gewenst.maandag 22 februari 2021 om 11:32 #139174welkom hier!!!
mooie kleur hoor!
Afgelopen weekend was perfect voor de cabrio
Wellicht kunnen we elkaar een keer spotten, Goes is hier niet ver vandaan en mijn broertje woont in Middelburg
Geniet er van!!!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")maandag 22 februari 2021 om 11:32 #139185welkom hier!!!
mooie kleur hoor!
Wellicht kunnen we elkaar een keer spotten, Goes is hier niet ver vandaan en mijn broertje woont in Middelburg
Geniet er van!!!
Topless,... that's how we role!
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")maandag 22 februari 2021 om 11:52 #139267Welkom bij de club
Prachtige wagen heerlijke rijstijl heb er zelf twee jaar mee gereden top wagen ben nu overgestapt naar Cascade bevalt ook erg goed anyway veel veilige kilometers gewenst.Hallo Keeseman, bedoel je dat je precies deze auto hebt gereden, of een soortgelijke?
maandag 22 februari 2021 om 11:52 #139254Welkom bij de club
Prachtige wagen heerlijke rijstijl heb er zelf twee jaar mee gereden top wagen ben nu overgestapt naar Cascade bevalt ook erg goed anyway veel veilige kilometers gewenst.Hallo Keeseman, bedoel je dat je precies deze auto hebt gereden, of een soortgelijke?
maandag 22 februari 2021 om 11:55 #139271welkom hier!!!
mooie kleur hoor!
Geniet er van!!!
Zeker een mogelijkheid, we zijn echt nog aan het ontdekken wat de auto zoal kan en wat we nog kunnen/moeten verbeteren.
wij hebben een oprit die een beetje omhoog loopt, als de ATT daar op staat, gaat de kap wel dicht maar de kofferklep (soms) niet. Staat de auto vlak dan doet hij het gewoon goed. Wellicht zijn daar ook ervaringen mee. Maar dat ga ik zo in een ander topic nog eens vragen vragen.maandag 22 februari 2021 om 11:55 #139284welkom hier!!!
mooie kleur hoor!
Geniet er van!!!
Zeker een mogelijkheid, we zijn echt nog aan het ontdekken wat de auto zoal kan en wat we nog kunnen/moeten verbeteren.
wij hebben een oprit die een beetje omhoog loopt, als de ATT daar op staat, gaat de kap wel dicht maar de kofferklep (soms) niet. Staat de auto vlak dan doet hij het gewoon goed. Wellicht zijn daar ook ervaringen mee. Maar dat ga ik zo in een ander topic nog eens vragen vragen.maandag 22 februari 2021 om 11:55 #139276Nee een soortgelijke.
maandag 22 februari 2021 om 11:55 #139285Nee een soortgelijke.
maandag 22 februari 2021 om 12:05 #139279het kan een aantal dingen zijn, maar ik denk dat er wel iets mis is, onze att had daar nooit last van.
Ik weet wel 1 dingetje wat het KAN zijn overigens….
Anders kom je hier even langs in Hoogerheide? Dan kijken we hem even na
hang ik de PC er ook aan, kunnen we hem even uitlezen.Topless,... that's how we role!
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")maandag 22 februari 2021 om 12:05 #139287het kan een aantal dingen zijn, maar ik denk dat er wel iets mis is, onze att had daar nooit last van.
hang ik de PC er ook aan, kunnen we hem even uitlezen.Topless,... that's how we role!
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")maandag 22 februari 2021 om 13:04 #139328het kan een aantal dingen zijn, maar ik denk dat er wel iets mis is, onze att had daar nooit last van.
hang ik de PC er ook aan, kunnen we hem even uitlezen.Dat langskomen is misschien zo gek nog niet. Fijn dat je dat wilt doen!
maandag 22 februari 2021 om 13:04 #139332het kan een aantal dingen zijn, maar ik denk dat er wel iets mis is, onze att had daar nooit last van.
hang ik de PC er ook aan, kunnen we hem even uitlezen.Dat langskomen is misschien zo gek nog niet. Fijn dat je dat wilt doen!
maandag 22 februari 2021 om 22:25 #139610Ookvan mij een welkom op dit mooie fotum
Heel veel dakloze en veilige km gewenst en wat je dak betreft. Snel naar Pieter en probleem wordt snel gevonden en waarschijnlijk ook snel opgelost.
In ieder geval niet naar de garage gaan. Die hebben geen verstand van de cabrio en zijn heeeeel duur.Succes
Gr
Kees
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.