- Dit onderwerp bevat 43 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Nieuweling stelt zich voor
Hallo allemaal,
wij zijn de familie Cabboort en komen uit een dorpje in de buurt van Goes. We hebben, na veel wikken en wegen, ook een Astra Twintop aangeschaft. Hierbij hebben we enorm veel gehad aan de tips op dit forum mbt aanschaf van een ATT.
Het is een 1.6 Cosmo geworden, waar we eerst naar een 1.8 hebben gekeken. Maar ja, de kleur hè, die gaf toch de doorslag.
Inmiddels hebben we al 2 mooie dagen gehad en een keurig rondje Zeeland gedaan. Grappig om te zien dat Cabrio rijders elkaar groeten, daar moet ik nog even aan wennen. We hopen op nog veel mooi topless dagen en laten nog wel wat van ons horen. Groet, familie Cabboort.
Hoi, welkom hier op het Twintop forum. Is idd een goed weekend om te genieten van je mooie cabrio. Ja de kleur blauw vind ik ook mooi.
Welkom op het forum
Mooie kleur astra en fijn dat je wat aan het forum heb gehad met je aankoop .
Veel veilige kilometers en lekker genieten van je Twintop
Gr Jan
Welkom en enjoy the rides
Welkom en enjoy the rides
Welkom,
Veel veilige en open kilometers toegewenst !
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Welkom,
Veel veilige en open kilometers toegewenst !
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Hoi, welkom hier op het Twintop forum. Is idd een goed weekend om te genieten van je mooie cabrio. Ja de kleur blauw vind ik ook mooi.
Ik werd thuis zeg maar ernstig overruled juist door die kleur, want: ‘Sowee, dat is precies de goeie kleur!’…. Tot zover de zakelijke argumenten van vader
Ik werd thuis zeg maar ernstig overruled juist door die kleur, want: ‘Sowee, dat is precies de goeie kleur!’…. Tot zover de zakelijke argumenten van vader
Welkom,
mooie ATT en mooie foto’s
wens je heel veel dakloze dagen en veilige kilometers
Welkom,
mooie ATT en mooie foto’s
wens je heel veel dakloze dagen en veilige kilometers
Mooie att veel veilige kilometers gewenst en weinige dakstoringenn gewenst
Mooie att veel veilige kilometers gewenst en weinige dakstoringenn gewenst
Welkom en veel probleemloze kilometers toegewenst.
Welkom en veel probleemloze kilometers toegewenst.