- Dit onderwerp bevat 25 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 7 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Hallo allemaal ik zal me even voorstellen
Hallo allemaal, ik ben Martin Damen uit Maassluis en ben in het bezit van een Opel Astra TwinTop sinds afgelopen woensdag.
Het is een 1.8 uit 2006 met 170xxx Km op de teller, maar is werkelijk nog als nieuw, de vorige eigenaren zijn er erg netjes mee omgegaan en dat is ook de reden dat ik hem niet heb laten staan, ondanks de leeftijd.
Ik heb dit forum via FB gevonden omdat ik op zoek was naar een windscherm en heb er gisteren 1 overgenomen van Leonardo53 (aardige man).
Ik heb verder nog niet heel veel rondgekeken op dit forum, maar dat komt vanzelf het ziet er iig geval erg uitgebreid uit. Ik heb nog niet heel veel foto’s gemaakt maar zal er later wel eens een paar posten.
Welkom hier Martin,ga je geen spijt van krijgen hoor.
Het was gisteren niet zulk best weer maar vanuit m’n garage zag ik al dat deze auto heel netjes was.
Ik heb begrepen dat jij ook geen 2 linker handen hebt,dus de auto gaat het goed krijgen bij zijn nieuwe baas.
Groetjes hoor,Leen.
Welkom Mart, hier op het Twintop forum. Veel lees plezier…
Zei je nou dat Leen wel een aardige man was? heb je ook zijn M gezien in de garage. Tssssss, is geen Opel hoor. :-P
Maar jou kleur is wel een mooie, zwart is wel de mooiste kleur op deze twintop.
Moet je alleen je hoofdsteunen achter omhoog doen, dat staat stoer.
Welkom bij de dakloze
Mooie ATT, wens je veel zon en veilige kilometers
:s :s
Welkom bij deze vereniging van daklozen Martin !
Veel veilige en open kilometers toegewenst….
:oops: :-D :oops:
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
welkom hier en HEEL veel plezier met je twintoppie
maar dat gaat vast lukken zijn heerlijke auto’s
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Hoi Martin.
Heel veel dakloze km gewenst met je ATT.
Over de kleur gaan wij het niet hebben.
Het schijnt op dit forum wat gevoelig te liggen.
Gr
Kees
Hoi Max, dankje voor het welkom, de hoofdsteunen had ik tot nu toe nog niet ondekt .
Zwart staat m zeker goed!! Enne over de M ik heb er zelf ook 1 als dagelijkse auto haha, geen cabrio maar wel zo’n M :laugh:
Dankje Cascada topper voor het welkom ,mooie auto heb je 8)
Dankje Teigetje :s
Dankje Bad Bert :s
Dankje Kesy , ik heb het in de gaten :laugh: kleur is een dingetje :laugh: