- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 3 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Vreemde Eenden › Een goede vreemde eend
o dat is wel fijn dat dat zo makkelijk is om te schakelen!
Bij tesla kon je niet kiezen, het was adaptief, of niets…. lol
Een elektrische auto met 1800 kg trekvermogen, die zijn er nog niet veel….
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Ja hoor… Dat ik dus simpel aan te passen als je weet waar je dat moet dan
Die 1800kg was voor ons een must. Zojuist onze caravan weer terug gebracht en dat ging lekker soepel, terwijl het toch best een flinke is. Heerlijk die elektrische trekkracht vanuit stilstand. Ging zelfs soepeler dan met de 6 cilinder…
Goede vriend van me werkt voor Lynk & co.
Heb een paar keer ermee mogen sturen.
Prima auto, maar de demping is me niet alles.
Leuk gevonden is de stoelbekleding van gerecyclede visnetten. En een selfiecamera natuurlijk ?!
Inmiddels al aardig wat kilometers gemaakt, bijna alles electrisch. Die 70 kilometer electrische range klopt wel, al is het weer nu natuurlijk ook wel ideaal geweest.
Auto bevalt goed, maar we zijn er al wel achter dat een panoramadak bij lange na geen cabrio is hoor.
De ATT wordt nu echt ingezet voor nood en/of zogenaamde toeristen ritjes, aangezien dochter in de lange rij van het CBR is aangesloten, een rijbewijs duurt nog even.
Allemaal positief dus!!!
Dat cbr is echt een totale ramp…..
mijn vrouw is bezig met haar motor rijbewijs, en de wachttijden zijn echt niet normaal zo lang…. meer dan 5 maanden wachten op een examen, dat is echt gewoon beschamend….
En cbr schuift alles af op de rijscholen, die zijn de oorzaak…. zelf doen ze niets verkeerd (neuh….)
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")