- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 maanden, 2 weken geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Advertentie’s › Te Koop › Android Radio Service Tjarda & Reviews
Toppie! Weer lekker bezig!!!
Wat lukt er niet met de foto? Zou gewoon via bijlage met je post moeten kunnen….
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
<p style=”text-align: center;”>Inmiddels zit het door @Tjarda geïnstalleerde Adroid syteem en achteruitrijcamera in mijn Opel Astra, en ik ben heel tevreden. Lekker mijn eigen Spotify playlist afspelen en het zicht in de camera is top! Nogmaals bedankt @Tjarda :ttt:</p>
Met plezier rij ik rond in mijn mooie,
champagnekleurige Opel Astra Twintop Cosmo Sport.
In zomer en winter, bij zon dakkie open!
Top bedankt!
Hoi <span class=”atwho-inserted” contenteditable=”false” data-atwho-at-query=”@tja”>@Tjarda</span>,
Ik denk dat ik wel geïnteresseerd ben voor mijn TTT. Ik kon alleen geen PB sturen naar je.
Hoe kom ik het beste in contact met je om te kijken naar prijs én/of afspraak voor inbouw.
Alvast bedankt,
Hans
Hoi <span class=”atwho-inserted” contenteditable=”false” data-atwho-at-query=”@tja”>@Tjarda</span>, Ik denk dat ik wel geïnteresseerd ben voor mijn TTT. Ik kon alleen geen PB sturen naar je. Hoe kom ik het beste in contact met je om te kijken naar prijs én/of afspraak voor inbouw. Alvast bedankt, Hans
er gaat her en der wat mis met mij vinden op het forum en of contact te komen heb je een bericht gestuurd met mijn nummer stuur even een appje
Er zijn weer prive berichten naar Tjarda te sturen hoor!!!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")